همکاری صندوق ضمانت صادرات ایران و بانک پارسیان جهت ارائه اعتبار به خریداران خارجی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 4 شهریور 1397 در ساعت 1 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران، به منظور گسترش خدمات تامین مالی صادرات، بانک پارسیان و این صندوق سند شرایط عمومی ضمانت نامه اعتبار خریدار امضاء نمودند.

بر اساس این سند، طرفین همکاری­های خود را در زمینه تامین مالی صادرات و استفاده بهینه از منابع مالی بانک پارسیان و همچنین پوشش­های بیمه­ای و صدور ضمانت­نامه­ های اعتبار خریدار گسترش خواهند داد.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در مراسم امضاء تفاهم نامه فوق، از آمادگی صندوق ضمانت صادرات ایران جهت صدور انواع بیمه­ نامه­ های خرید دین اسناد صادراتی و ضمانت­نامه اعتبار خریدار به ذینفعی بانک پارسیان خبر داد و هدف از این تفاهم­ نامه را بهره ­گیری از توانمندی­های دو طرف برای حل مشکلات اعتباری صادرکنندگان و حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی کشور عنوان کرد.

مدیرعامل بانک پارسیان نیز ضمن اشاره به شرایط تجارت خارجی کشورمان و وجود تحریم های بانکی، ضمن اشاره به خطوط اعتباری تعریف شده بین ایران و دیگر کشورها بر اهمیت نقش صندوق ضمانت صادرات ایران و بانک­های تامین مالی کننده صادرات تاکید کرد. پرویزیان همچنین از قرارداد عاملیت بانک پارسیان با صندوق توسعه ملی در خصوص اعطای اعتبارات صادراتی خبر داد.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :